zaterdag, juli 22, 2006

2e weekend

na weer een weekje hard zwoegen gingen we nu naar Erğidir, een prachtig stadje op een schiereiland bij het gelijknamige meer. het was er prachhtig met lekker warm water met mooie golven en ik ben nu eindelijk ook in mijn gezicht verbrand, wat lang op zich heeft laten wachten. in het opgaan zijn we gestopt in isparta, de meest nabije grote stad, waar we effe de weg en alle windstreken kwijt waren. maar dat had zijn voordelen, want daarnet wou een buschauffeur ons daar in het zak zetten (nog maar de eerste slechte turk hoor). dat kwam omdat er nog enkel westerse touristen op de bus zaten wou hij ons wijsmaken dat het buswisselstation nog ver was waardoor we voor de groep nog 10 lira zouden hebben moeten bijbetalen. gelukkig wisten we door onze omzwervingen waar het was en zo hebben we hem ferm bij zijn pietje gehad.

verder hadden we een prachtig hotelletje in erğidir, waarvan de hotelbaas het voor ons nog eens spotgoeiekoop gemaakt heeft (en t kostte al bijna niks) en hij kon frans, engels en zelfs wat nederlands. ik ben nu weer superrelaxed, klaar voor mijn 3e week!

lieve groeten aan iedereen in belgie en aan erik en barbara een dikke proficiat met hun eerste telg: Ena! alsook mijn proficiat aan de opa/peter, de oma, de nonkel en heel de familie natuurlijk!


tot schrijfs,
rob

Geen opmerkingen: