donderdag, juli 12, 2007

even profiteren

vandaag ben ik voor de eerste keer weer bezig met onze administratie in te voeren in de computer. op een aantal foutjes in het systeem na verloopt alles veel fijner dan verleden jaar! gisterenavond heb ik nog één van mijn werkmannen van verleden jaar gezien. ik herkende hem niet op het eerste zicht. hij was sterk verouderd en had een moustache laten groeien waar hij enorm trots op was. ik vond het maar degoutant maar goestingen verschillen nu eenmaal.

gisteren hebben we nog een lange tijd gepraat over het dochtertje van onze hoofdwerkman, achmet ay. er bleek iets mis te zijn met de beenderen en de aanhechting in de heup. de komende dagen gaat zijn vrouw er mee naar de zwarte zee voor verdere onderzoeken. het kindje zal nu een draagstelsel krijgen waar ze toch mee kan rondkruipen. laat ons hopen dat het goed komt.

nog iets leuks. ons nieuwe huis, sefa engin, is knus en gezellig, maar er lopen ook een paar ongewenste bewonezrs rond. (lees: kakkerlakken, spinnen, motten, en misschien onzichtbare dingen ook) de eerste nacht hoorde ik er vanalles op kruipen en op een gegeven moment werd ik wakker dat er een beest over mijn gezicht kroop. mijn andere kamergenoten, willem en jonas, vallen zeer goed mee, en ze zijn zelfs proper van hun eigen. hoera!

tot schrijfs, robinho

3 opmerkingen:

Unknown zei

Hallo Rob!

Proficiat met je resultaten, hé!

Wij wensen je een interessante, ontspannende, leerrijke en boeiende tijd in Aglasün toe!

Amai, 45°C!!! Verzorg je maar goed, want Belgjes zijn niet gewend om in zulke hoge temperaturen te werken! Laat je ginder maar goed insmeren tegen de zon!

Vanaf nu kan er ook gestemd worden op ons dorpje: HAKENDOVER! Er is een lijst van 50 dorpjes die een wedstrijd hebben om uitgeroepen te worden tot mooiste dorp van Vlaanderen. Je kan stemmen via: www.hetmooistedorp.be

Vele groetjes van ons allen uit Hakendover!
Fam Avermaete-Smeyers

Anoniem zei

Heyhey Robke,

Zo te zien gaat het weer zijn leuke Sagalassos-gang, op die beestjes na, vorig jaar heb ik daar geen last van gehad. 45°C dat is om dood te vallen, khad vandaag gehoord dat het in Antalya 56 graden is, daar zou ik als ik jullie was wegblijven.
Ik zit hier thuis te popelen om naar Frankrijk te vertrekken, want op dit moment ben ik erg jaloers op jullie allemaal daar in dat verre leuke dorpje in de bergen. Mijn dagen vullen zich met Frans, maar het schijnt geen moer te helpen, mijn geheugen is een zeef.

Ik wens jullie minder warmte en veel plezier. Doe de groeten aan Jonas, Willem,Katrien, Christien,... en natuurlijk iedereen van het project.

Groeten uit het regenachtige Rekem,

Tommeke

Rob Rens zei

dag tom en marleen, veel plezier met die paar warme dagen in belgie.

tommeke, have fun in la douce france. ık wwet dat ge u zult amuseren

verder zal ik zien te stemmen op hakendover!