vrijdag, juli 06, 2007

Geslaagd

Oef! We weten dat we weer geslaagd zijn en zondag zullen afstuderen. Nog nooit vond ik het zo leuk om mijn naam niet te moeten horen! Het is wel jammer voor zij die te horen hebben gekregen dat ze niet geslaagd zijn. Voorts wens ik alle mensen die deze zomer gaan proberen om hun thesis af te krijgen heel veel succes. Met genoeg koffie lukt alles ;) !!!

Gisteren zijn we nog iets gaan drinken en dan word je voor het eerst geconfronteerd met de bittere waarheid. Ja, je bent afgezwaaid en ja, je moet nu onmiddellijk denken aan iets voor je toekomst. Heel confronterend dus. We zullen de komende weken wel zien waar de toekomst naar gaat leiden. En keuzes maken, dat is nu net iets wat ik niet goed kan als eeuwige twijfelaar ...

Verder ben ik begonnen met het inpakken van mijn spullen voor Turkije. We hadden gehoopt dat de extra bagage zou blijven steken op een hoop formulieren. Uiteraard, het mocht niet zijn. We zijn voor ons groepje gisteren nog twee sportzakken van elk negen kilo gaan halen die met ons groepje van 5 man mee moet gezeuld worden. Inhoud, een hoop plastieken zakjes. Hopelijk doet niemand er waspoeder in, of we gaan nog problemen krijgen op de douane. Als die zakje per zakje gaan controleren zijn ze zeker vijf dagen bezig.

Goed, ik ga weer eens afsluiten. Het volgende bericht zal waarschijnlijk in Turkije worden gepost, voorzien van een hele hoop rare lettertekens. Hopelijk blijft het slechte weer in belgië, daar hebben we in elk geval geen plaats voor in de bagage!

Geen opmerkingen: