zaterdag, juli 21, 2007

Tweede week, gevaarlijke week

Hey iedereen!

Deze week was een bijzonder speciale week. Eerst en vooral was het een week van 6 dagen. Dat komt omdat er dit weekend verkiezingen zijn en de werkmannen op zondag dus een bollke mogen gaan kleuren. Daarom heb ik ook besloten in het dorp te blijven. Het lijkt me keifijn om dat hier eens af te zien. Ze rijden hier nu al een hele week rond in drukke reclamemakende wagens met superkitcherige muziek met dronken mannenstemmen.

Verder ben ik deze week twee dagen "out" geweest wegens onbekende redenen. Zonneslag? Buiikgriep? In elk geval was ik niet alleen. 's Anderendaags hielden Christine, Katrien en Koen ook het ziekenbed. Gelukkig kon ik vrijdag terug naar boven, al leek het nog wel alsof er een kleine in mijn buik zat te spartelen. Mijn zwangerschap: de meest onmogelijke saga-roddel aller tijden!

Ondertussen beginnen de werken op de domestic area al goed te vorderen. Het lijkt erop dat we heel goed zullen kunnen blijven vorderen en ondertussen komen er maar meer kamers uit. Onze voorman is niet enkel met deze werken in de wolken.Hij kreeg vrijdag het bericht dat zijn dochter geholpen is aan de zwarte zee en dat ze volgende week naar huis zullen komen.

Het weer is hier ondertussen weer prachtig. Een paar dagen geleden zag het er 's morgens anders maar guur uit. Het was wel warm, maar er was een storm. Inge verloor haar KW en iedereen zijn goed humeur. Labels gingen vliegen, nota's nemen ging niet gemakkelijk en het stof vloog in iedereens ogen. Iedereen met zo'n stofbril zien was een geweldig zicht. Het hield het midden tussen een duikclub en een collectie met brillekes van de ziekenkas.

Ondertussen zijn er al een paar mensen vertrokken, waaronder de dokter, die we allemaal warm in het hart dragen en die gezellig mee kwam helpen muren kuisen op DE (insiders weten op wie dit slaat ;) ) site. Ondertussen kwam ook het team van Gert Verstraeten aan met onder meer oude college-bekenden. Goed, het is middag en den deze begint toch wat honger te krijgen,

aan u allen het beste, en een goede nationale feestdag, nog altijud zonder regering naar 't schijnt.

à la prochaine,

R.R.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey Rob,

Gert is inderdaad aangekomen, ik heb er al van gehoord.Ik heb de voorbije week in Zwitserland gezeten, ook tof, maar ik vind het toch spijtig dat ik er dit jaar niet meer bij kan zijn in SAGA. In elk geval, veel plezier met het volgen van de verkiezingen...het lijkt me daar wel een hele belevenis te zijn!

Groetjes
Ellen
xx

memè zei

dag rob
fijn om eens te horen hoe jij het maakt ginder in Turkije
fijne tijd
proficiat met je diploma
groetjes uit Tienen
memè

Rob Rens zei

hey ellen en meme,

vele groeten terug uit turkije. ik leef hier gelukkig nog. prijs jullie gelukkig met de temperaturen daar, want hier swingt het de pan uit. ik zal proberen wat goei weer mee te nemen, maar jullie zullen een maandje geduld moeten hebben