dinsdag, juli 03, 2007

Hos geldiniz

Hos geldiniz! Welkom! ... één van de weinige Turkse uitdrukkingen die ik nog ken

Na een lange mysterieuze afwezigheid ga ik terug gebruik maken voor mij komende reis naar Turkije. De grote groep vertrekt zaterdag 07/07/07 al, maar met een aantal studenten kunnen we jammer genoeg niet meereizen op deze symbolische datum. Zondag studeren we immers af en we zullen dan pas maandag pas kunnen vertrekken, maar natuurlijk wel als afgezwaaide archeologen (niet dat we daarom niet meer groen achter onze oren zien)

Ondertussen heb ik al even de tijd genomen om een paar aanpassingen door te voeren. Zo is de kleur van deze blog aangepast naar groen, zoals u ziet, want groen is het nieuwe zwart. Groen is dan ook kleur van de hoop, de hoop dat ik dit spel hier af en toe kan updaten (anders heeft het eigenlijk ook niet veel zin) Er zijn een paar foto's bij die iedereen hopelijk kan zien.

Tot de volgende,
Rob

Geen opmerkingen: