zondag, augustus 27, 2006

laatste beentjes

beste mensen
de op opgraving is gedaan sinds donderdag en dat is vrij jammer. maar donderdagavond hadden we nog feestje met de werkamnnen waar we geit gegeten hebben en daarna lekker veelş gedanst tot half twee en er bestaan filmkes van mij die blijkbaar geweldig zijn ... ik heb al schrik.
terwijl sommige mensen nog een legendarische nacht verder zetten vertrokken s morgens richting perge om daar de site te bezoeken met christine, ellen en tommeke
ons bruidsmeisje. ellen kent blijkbaar mevrouw marleen volkaerts uit een ver verleden uit paridaens en weet alles over fotosessies met kasten. perge was mooi maar ik ben nog nooit zo bezweet geweest. sanderendaags hebben we dan nog aspendos bezocht om ons nogmaals uit te putten, maar het theater en het zogenaamde nympheum dat er geen is volgens julian en er wel een is volgens inge en voor mij ni veel uitmaakt als t maar mooi is, maakte alles weer de moeite waard.

daarnaast zijn we woendag bij ahmet naar de voetbal gaan kijken en hebben genoten van de uitermate turkse gastvrijheid met zijn vrouw en mooie kindjes en zijn broer birol en zijn zus hadige. de kindjes kwamen meteen tonen welke kadookes ze van marc bey gekregen hadden en da was zoooo schattig.dat zijn dingen die ik ga missen. met alle vriendelijke mensen hier ... ik zou ze best allemaal wel eens willen laten afkomen maar zoveel volk kan er ni op mijn slaapkamer. lol,

tot ziens - tot in belgie!!!

Geen opmerkingen: