woensdag, augustus 02, 2006

lang geleden

İdd, ik heb niet veel tijd gehad om terug te kunnen aanvullen, met al die drukte hier. stilaan begint de vermoeidheid op velen te wegen en we zoeken af en toe nu ook een rustig moment op om ons even te kunnen neerleggen, een tukje te doen, of onze zotgedraaide kop even te laten kalmeren.

mijn tips om hier te overleven:
1) relativeren
als dat niet helpt
2) negeren
om tenslotte gewoon
3) doen alsof de wereld perfect is
en moest dat niet helpen duwen we iemand in een trench!

nee, we amuseren ons nog te pletter, maar we leven hier natuurlijk heel dicht op mekaars huid en verder moet t tempo van de eerste weken wat milderen soms. zo werd het me al een paar keer moeilijk aant ontbijt, omdat om 6 uur al verteren moeilijk is. om tegen 10 uur een appelflauwte te krijgen. gelukkig prop ik me vol met suiker, waarna de kruiwagens weer vliegen.

een leuke hobby van iedereen is uit de doppen kijken voor potentiele koppels, waardoor er elke dag wel iets spannends gebeurt.

ondertussen il ik ook even reclame maken voor de elektronicazaak van ahmet en birol, tweelingbroers waar wij dwepende fans van zijn en hun neef hassan. voor al uw goederen moet ge daar zijn. ahmet is ook zeer bedreven in t scheuren door bochten en t maken van abklatshen. onze devtie kent geen einde. het aanmaken van een ahmet en birol fanclub dringt zich op. bij de weg, ze kunnen ook alles en zijn int leger geweest. alleen komt ahmet altijd onze cola mee opdrinken en onze baklava opeten. bij deze vergeef ik hem.

tot nu toe heb ik al mijn was (die met een man of 6 om de 14 dagen gedaan wordt) al kunnen terugvinden, wat een hele prestatie is. ondertussen is er ook veel nieuw volk aangekomen en is de campagne al half ... de tijd vliegt snel, gebruik hem wel!

vorig weekend zijn we naar de valse baden van pammukale geweest, met veel marginale hollanders en duitsers daar waarvoor we ons dood schaamden. en de mooie site van hierapolis. desondanks WEER een busadvontuur zijn we vrijdag ook in aphrodisias geweest: een site die zooooo mooi is dat ik er zelfs stil van kan worden. voorqal het stadion is geweldig en intact ... maar op die foto's zullen jullie nog even moeten wachten!


de allerbeste groetjes,
rob.

(PS: de kaartjes zijn onderweg)

1 opmerking:

Anoniem zei

Robje!
Ge zijt een koolmeesje! (niet op letten, tegenwoordig verzin ik dierennaampjes voor de menskes...)
Gij doet dat daar allemaal zeer goed. Doe uw Turkjes de groeten, en ook de niet-Turkjes en al enzo!
En amuseer je bovenal!
-x-
De andere RR.