zondag, augustus 13, 2006

mooeeeeeeeeeeee

Beste lezers

het is zondagmorgen (vergeet een ontbijt met verse pistolets, chocokoeken en croissants) en ik heb even de kans gekregen om na nieuwe databaseperikelen het net af te schuimen. blijkbaar hebben we weer veel gemist: nieuwe evoluties in de oorlog en een aantal verijdelde aanslagen. de schrik zit er hier bij sommigen nu wel in om terug te keren, anderen maken zich eerder zorgen om hun handbagage om naar belgie te kunnen terugkeren.

dit weekend zijn we in termessos geweest, een ruine nabij antalya waar we tommeke bijna zijn kwijtgespeeld. en daarna zijn we nog inkopen gaan doen in antalya, waar ik gelukkig dus geen dolk heb gekocht.

maar nu gaat leo ons naar boven brengen
saluutjes
rob

2 opmerkingen:

Anoniem zei

die dolk mogt ge meenemen zolang het geen hanbagage is , ik smokkel zo altijd mijn zakmes mee :)in mijn rugzak.
de aanslagen zijn niet verijdeld alleen een beetje uitgesteld en het verbod op vloeistof meenemen heeft volgens mij alleen als reden om drank op het vliegtuig te kunnen verkopen, de profiteurs

Anoniem zei

tis dus... moogt... en...handbagage...