maandag, augustus 07, 2006

weekend antalya

dit weekend naar antalya geweest waar de temperaturen vreselijk drukkend zijn.
donderdag hebben mama en papa de site bezocht en ze waren in de wolken. onze werkmannen ook, want ze praten daar al een week over. nu zullen ze vast en zeker nog meer genieten van de komende saga-lezingen.

dan een leuk weekend gehad in antalya met veel verhalen over de gang van zaken in tienen en met de familie, en zelf ook mijn verhaaltjes verteld en goed uitgerust voor de nieuwe week, die begon vrij slecht omdat inge 2 dagen ziek was van een voedselvergiftiging. nu betert ze en ik wens haar t allerbeste, omdat ze een lieve en toffe is en omdat marc bey me dat ook heeft opgedragen. en braaf als ik ben (geloof dat maar) doe ik dat. mwoehahaaaaaaaaa

Geen opmerkingen: