woensdag, augustus 22, 2007

Back to bizzznizzzz

Hallo daar allemaal,

ondertussen is het weekend hier vlot gepasseerd en het sunnetfeest was memorabel. er zouden naar schatting maar liefst 1050 mensen geweest zijn. wat dus een hele hoop is. we hebben weer twee avonden de kleren van ons lijf gedanst en sommigen hebben dat heel letterlijk genomen, zoals mijn werkman ibo heeft geillustreerd. vele werkmannen hadden een goeie geutr op, vodka-visne is dan ook een succescocktail.

verder is het hier werkendag geblazen. er zijn extra werkmannen bij ons team gezet en het is nu echt onmogelijk om 5 minuten voor jezelf te hebben. het lijkt nu echt of we geleefd worden. dit weekend graven we ook door, waardoor ik 14 dagen aan een stuk geleefd zal worden. ik hoop dat ik de komende dagen nog op deze blog kan komen, maar ik vrees er een beetje voor. wslk kom ik aan imn belgie als een skelet van op de apollo klarioskerk.

goed, ik ga nu naar het verjaardagsfeestje van mijn opperhoofd, inge

groetjes

Geen opmerkingen: