zaterdag, augustus 04, 2007

lang leve eğridir

dit weekend ben ik naar Eğridir getrokken, een mooi schiereiland in een meer, waar je heerlijke forel kan eten, wat we s avonds met wijn en waterpijpje hebben gedaan. verder eens goed gezwommen tussen de krabben en nieuwe begrippen geleerd.Ondertussen zijn er een aantal mensen die ik tof vond vertrokken, we zullen mensen als sofie en leen heel hard missen, en in het bijzonder ook dirk en ilse, die me altijd bijstonden inperioden van ziekte of gescheurde broeken, en ook zonder alle moeilijkhede voor iedereen een luisterend oor zijn en een spraakwaterval voor de toeristen. bedankt

het aantal toeristen begint hier te stijgen na de vondst van het standbeeld, toch moet ik iedereen afraden te komen langs isparta. daarstraks zat ons buske volledig onder de pek van over het nieuwe wegdek te rijden. bovendien had het buske last van opengewaaide deur, waardoor we plots bijna al onze bagage op de snelweg hadden verloren. we hebben in paniek toch nog al onze spullen kunnen wegtrekken. reizen blijft bij ons altijd een advontuur!

ik ben nu wel terug moe en kruip tussen mijn vers gewassen lakens,

groetjes,
robinho

Geen opmerkingen: