donderdag, augustus 09, 2007

Weer een weekje verder

Weer een weekje verder en de vermoeidheid slaat bij iedereen wat harder toe, zowel op site als daarbuiten. Toch mogen de resultaten er zijn. Onze kamer 51 vertoont prachtige bewijzen van haar eerste bewoningsfase. Volgende week vertrekt sevgi voor een paar dagen terug naar istanbul, wat betekent dat inge en ik er alleen voor zullen staan (maar laten we vooral de werkmannen niet vergeten die letterlijk bergen verzetten). donderdagnamiddag sta ik er dan alleen voor, enerzijds zorgt dat voor stress, anderzijds, als alles goed gaat, dan zal ik erg trots zijn op mezelf. En ik hoop dat we dan eens in groep er de pees op kunnen leggen en allesz vlot doen verlopen, zodat inge enorm verbaasd kan zijn. hopelijk komt er dan ook een prachtige versierde scherf uit zoals vandaag.

Ook met de gezondheid gaat alles goed. positief is de verjaardag van willem op onze kamer en negatief zal het vertrek van jonas zijn dit weekend. ik zal het niet kunnen aanzien, aangezien ik op weekend vertrek naar kas. volgend weekend blijf ik trouwens hier, wegens de besnijdenis van het zoontje van hassan satilmis, waar al zeker 400 man naar toe gaat.

Groetjes aan iedereen in belgie, waar de zomer het blijkbaar nog altijd laat afweten.

1 opmerking:

Anoniem zei

Robke, Hoe is't ginder in het verre en waarschijnlijk nog warme Turkije? Hier is't de laatste twee dagen weeral een beetje beter weer maar voor volgende week geven ze weeral buien, regen, nattigheid, enz... Nog twee daagskes werken en dan kunnen we genieten van een welverdiende vakantie. Hopelijk zal het weer in de volgende weken dan toch een beetje zomerse trekskes beginnen te vertonen zodat we veel kunnen gaan fietsen en vooral veel terraskes doen zoals vandaag op kosten van Manu en uwe (vermoedelijke) pa in de brouwerij van Kerkom bij St. Truiden. Dieje Bink en Abelardus waren héél lekker alleen de terugweg leek precies een beetje langer dan anders. Voro de rest is er weinig nieuws onder de zon dus ga ik je verder maar gerust laten een dutje doen zodat ge er morgen met frisse moed en gene zware kop kunt invliegen. Groetjes vanop de Chaussée d'Arschot vanuit Tienen.
RobertB and family.