maandag, augustus 27, 2007

uitgeblust

10 dagen aan een stuk werken is niet gezond. vandaag waren we allemaal bek-af
maar dat komt ook door ons etentje met de werkmannen gisterenavond. het was daar superlekkere forel. ik ben trouwens benieuwd wat onze rush nog allemaal voor resultaten zal opleveren. ondertussen telt ons pleis al 60 kamers en hebben we een mozaiek bij. we zijn zonder enige twijfel twee weken op rij find of the week. bovendien hoor ik veel mensen positief zijn over de sfeer bij ons en dat er extreem hard wordt gezwoegd, er is maar 1 conculusie: alle lof voor mijn werkmannen!

ondertussen is het er van gekomen om na de foto van 1997 nog eens alle werkmannen in het theater te verzamelen. vergeet niet, wat je daar op te zien zou kunnen krijgen is maar een peulschil. het project is voor het moment met 'weinig mensen' waardoor we niet meer op restaurant moeten ook, en dagelijks van de heerlijke kookkunsten van mustafa kantekin mogen genieten. njammie! vorige week heeft hij voor t eerst in twee campagnes aan mij laten zien dat hij wel degelijk kan koken als hij wil met een goeie mousaka.

maar nu ga ik een hoop hocolade kopen en al etende in slaap dommelen.
salutjes

Geen opmerkingen: