woensdag, augustus 01, 2007

een nieuwe maand, een nieuwe post

dag allemaal,

het is fijn ook eens iets over andere mensen te weten te komen. zpo weten we ondertussen dat tommeke zich amuseert in frankrijk. hij kuist naart schijnt erg graag muren. doe zo voort, tom. (staande ovatie) ondertussen zijn mijn muren ook proper. dat komt namelijk zo: vandaag is er een duitse cameraploeg neergestreken en dus willen we dat onze sectoren er knap bijliggen. misschien moet ik morgen dan ook maar gel in mijn haar doen, al zal dat weinig verschil maken onder mijn bandana. dat doet me er trouwens aan denken dat ik eens naar de berber moet, naart schijnt een geweldige ervaring.

ondertussen hebben jullie in het nieuws ook al gehoord over dhet standbeeld van hadrianus, de vondst van de zomer. dit werd ontdekt door christine haar team. heel de site was in feestvreugde. het beeld is zo weggelopen uit de superieure musea. zo'n prachtige kwaliteit hebben we nog nooit onder de grond zien verschijnen. mensen met de gazet van antwerpen, het belang van limburg en de morgen zullen er alles van hebben gezien. alle mooie foto's staan op www.sagalassos.be , en van daar doorklikken naar interactive dig. daar kan je trouwens onder staff onze groepsfoto bezichtigen. het klikt overigens heel goed met het team. ondertussen zijn we ook in een kamer aan het verder graven en ik kan er alleen nog maar van zeggen dat het iets speciaals belooft te worden.

Ondertussen heb ik nog eens meegeholpen de was te doen, en voor een man of negen is dat geen sinecure. maar dan kan een mens ook eens in de huid van een blije thuisbij kruipen. ik kan iedereen met vreel vrije tijd eens aanraden om de blog van de blije thuisbij te bezoeken en zich te verwonderen over het bestaan van desperate housewives in vlaanderen.

ik hoop volgend weekend eens naar eğridir te kunnen gaan of antiochia te bezoeken, want ik ben toe aan een beetje verstrooiing,

't amusement,
rob

Geen opmerkingen: