maandag, augustus 06, 2007

working 9 to 5

ik heb wel langer gewerkt dan dat hoor, maar t is maar om te zeggen dat er iemand op de site rondliep die verdacht veel op dolly parton geleek, ze kwamen filmen met een zwitserse filmploeg en gaan het programma aan allerlei zenders proberen te verkopen. toen inge met hen bezig was leerde ik de wondere wereld van de walkie talkie beter kennen.

mijn spannende verhalen raken precies op, tijd om nog iets wilds te toen in het dorp, zoals een feestje met de werkmannen en de studenten voor volgende donderdag. dat belooft!

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi!
Ik heb net je blog ontdekt en vind het echt super wat je daar doet! Zelf vertrek ik eind september naar India om een half jaar onderzoek te doen aan een universiteit (over water- en afvalwaterbehandeling)! Ik kijk er echt superhard naar uit en 't is ook fijn om te volgen hoe andere mensen zo'n avontuur aangaan, ik ga hier dus zeker vaker komen lezen en je een link geven op mijn blog. Tot wanneer blijf je eigenlijk in Turkije? Of staat dat nog niet vast? Geniet er zeker en vast nog maar van!!